دختر داغون







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





اره کوچولو اینجوریاست...

ببین پسر جون✘

4تا مگس دورت جمع شده عن شدی✘

اینقدم نگو به ما نمیخوری✘

هیشکی دلش نمیخواد به عن بخوره✘

با من بپری لـــــــــب پر میشی✘

لب تر کنـــــــــــم پرپر میشی✘

من مثه فنر میمونم..✘

تا میتونی باهام بازی کن...✔

ولی بپا در نرم✔

جرت میدم✔

✘بــاس به بعضیــــــا گفـــــت من لاشـــــی زیــــاد دیــــدم✴

✘امــــــــــــا✘

✘تـــــــــو یــــه پدیـــــــــده ای✘

✘ تـــو شناسنامه بعضیام باید نوشت صادره از هـــوَلســـتان ••• ✘

.. ✘اگــــه الان بِهـت مَحَل سَگ نميذارمـ✘



✘ واسه اينه که



✘یه روزاي خیلی دور و برت پیچیدم "هار شدی"



✘آره من اخلاقم

سگِ

اَمّــا واسِه کسی کِه✔

پدرسگه√

√اینم بدون عزیزم ﻗﻴــــﺎ؋ـــﻪ ⇝ﮔـــﺮ؋ﺘــﻦ... !!!!!!!

…⇙ﻗـــــﻴـــﺎ؋ـــــﻪ⇘ ﻣـــﻴﺨـــﻮاﺩ..... !!!!!

…ﺩﺭﺟــــﺮﻳـــﺎﻧـــﻲ⇴...



√اینم بگم ﻫــَـــﻤﻪ ﻣﯿﮕــَــﻦ ﺧﻮﺩﺕ ﺑﺎﺵ

ﻣـَــﻦ ﺍﮔﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﺑﺎﺷـــَــم

ﺟـَــﻮﺍﺏ ﺳـَــﻼﻣــِــﺘـــَــﻢ ﻧـِــﻤﯿﺪﻡ..



اره کوچولو اینجوریاست...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط Banoye Sorkh در 8:15 PM | |